Wersja od 15.01.2025

Niniejsza Polityka prywatności strony Sklepu Internetowego Sensu („Polityka”) ma charakter informacyjny.

Nie jest ona dla Ciebie źródłem obowiązków (nie stanowi ona umowy ani regulaminu). Celem Polityki jest jasne zaprezentowanie zasad funkcjonowania strony, a także zasad postępowania z danymi osobowymi oraz ich przetwarzania.

1. INFORMACJE O ADMINISTRATORZE DANYCH OSOBOWYCH 

Administratorem Twoich danych osobowych jest JUPITER CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Krakowie (30-094), ul. Bolesława Wallek-Walewskiego 21, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001007521, o kapitale zakładowym 20.000 PLN, NIP: 6772487933, REGON: 523924334 („Administrator”, „Sensu”).

Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez e-mail: [email protected].

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, którym jest Oskar Zacharski. Możesz skontaktować się z nim we wszystkich kwestiach dotyczących przetwarzania przez Sensu Twoich danych osobowych. Kontakt dostępny jest poprzez adres e-mail: [email protected].

2. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Danymi osobowymi są wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko. 

Sensu chroni dane osobowe Klientów, osób odwiedzających Sklep, oraz osób, które udostępniły Administratorowi swoje dane osobowe z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji w tym w szczególności.:


a) witryny internetowej na platformie Facebook i wszelkich innych stron internetowych oznaczonych lub współoznaczonych marką Facebook (w tym poddomeny, wersje międzynarodowe, widżety i wersje dla telefonów komórkowych), których zasady działania oparte są o regulacje udostępnione w szczególności pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms dostarczane odpowiednio przez Facebook Inc. Lub Facebook Ireland Limited („Serwis Facebook”), w tym za pomocą funkcji Facebook Lead Ads mającej na celu marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administrator 

Zasady ochrony oraz wykorzystywania Danych Osobowych przez Serwis Facebook udostępnione są np. na stronie: https://www.facebook.com/policy.php Administrator nie ma wpływu na treść regulacji prawnych Serwisu Facebook, w tym dotyczących Danych Osobowych;


b) aplikacji umożliwiających prowadzenie przez Administratora w ramach Serwisu Facebook kampanii reklamowych, w tym konkursów.

Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) („RODO”) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych. 

Administrator uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres, kontekst i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze zagrożenia, stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych adekwatną do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem. Udostępnianie na zewnątrz informacji o stosowanych środkach technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzania, może osłabić ich skuteczność, przez co zagraża właściwej ochronie danych osobowych. Administrator dysponuje certyfikatem SSL na stronie oraz wprowadził szyfrowanie danych służących do autoryzacji osoby korzystającej z funkcjonalności Sklepu.

3. CELE, PODSTAWY I OKRESY PRZECHOWYWANIA PRZETWARZANYCH DANYCH


Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w różnych celach oraz w oparciu o różne podstawy prawne,w zależności od tego z jakich funkcjonalności strony korzystasz. Mogą one być związane z zawarciem i realizacją zawartych z Tobą umów, przeprowadzeniem działań marketingowych, analiz rynkowych i statystycznych, podnoszeniem jakości usług, realizacją obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, identyfikacją nadużyć typu ad fraud. Szczegóły poniżej.


Konto Klienta

Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie w trakcie rejestrowania konta Klienta oraz uzupełniane i aktualizowane przez Ciebie na dalszym etapie w panelu Klienta są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) dostarczanie Ci treści marketingowych - podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. wyrażona przez Ciebie zgoda;
b) zawarcie i realizacja Umowy o Świadczenie Usług (Konto) – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
c) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby założyć Konto Klienta.

Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać do zamknięcia przez Ciebie Konta Klienta, a w przypadku działań marketingowych - do czasu wycofania przez Ciebie zgody, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

Formularz kontaktowy

Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie za pośrednictwem Formularza Kontaktowego i zebrane w ewentualnej dalszej komunikacji, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) komunikacja z Tobą i udzielenie odpowiedzi na Twoją wiadomość – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora;
b) w zależności od treści komunikacji, podjęcie działań na Twoje żądanie przed zawarciem stosownej umowy – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność do podjęcia działań przed zawarciem umowy;
c) w zależności od treści Twojej wiadomości, działania marketingowe Administratora – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora lub partnerów);
d) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby się z nami skutecznie komunikować.

Twoje dane co do zasady będziemy przetwarzać do czasu zakończenia komunikacji z Tobą, a w przypadku działań marketingowych - do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

Newsletter

Twoje dane osobowe, w tym podane w związku z zapisem na Newsletter, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) dostarczanie interesujących treści marketingowych – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadniony interes Administratora. Twoje dane osobowe na tej podstawie przetwarzamy w celachmarketingowych Administratora – aby wysyłać do Ciebie wiadomością e-mail atrakcyjne reklamy i oferty (rabaty). Oczywiście zawsze możesz zrezygnować z usługi Newsletter;
b) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby zapisać się na Newsletter.


Twoje dane będziemy przetwarzać do rezygnacji z usługi Newsletter, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe), chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

Profile w mediach społecznościowych
Twoje Dane Osobowe, w tym które pozostawiasz odwiedzając nasze profile w mediach społecznościowych (m.in. komentarze, polubienia, identyfikatory internetowe) są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) umożliwienie Ci aktywności na profilu, efektywnego prowadzenia naszego profilu, poprzez przedstawianie Ci informacji o naszych inicjatywach i innej aktywności oraz w związku z promowaniem przez nas różnego rodzaju wydarzeń, usług oraz produktów – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora lub stronę trzecią w postaci promowania marki oraz poprawiania jakości świadczonych usług;
b) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby w pełni korzystać z funkcjonalności naszych profili w mediach społecznościowych.


Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla zrealizowania ww. celów lub do czasu skutecznego wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe), chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń, przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania danych osobowych.

Powiadomienia o dostępności i cenie produktów

Twoje dane osobowe podane w związku z chęcią skorzystania z usługi w postaci powiadomienia o produktach i usługach, np. o ich dostępności są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) przesłanie powiadomienia – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy świadczenia usługi w postaci powiadomienia o produkcie;
b) działania marketingowe Administratora – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora);
c) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, abyś otrzymał powiadomienie o dostępności produktu lub usługi.


Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres konieczny do powiadomienia Cię o produkcie (okres ten może się różnić w zależności od wybranego przez Ciebie towaru), chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.


W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.

Złożenie zamówienia

Twoje dane osobowe podane w związku ze złożeniem zamówienia mogą być przetwarzane w następujących celach:


a) realizacja Twojego zamówienia i wykonanie zawartej umowy – w szczególności potwierdzenia jego złożenia lub wysłania do Ciebie lub punktu odbioru wybranego produktu, jak również w razie potrzeby skontaktowania się z Tobą w tej sprawie – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. niezbędność do wykonania umowy sprzedaży, którą zawierasz po złożeniu zamówienia;

b) działania marketingowe Administratora, spółek z naszej Grupy lub partnerów (z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) np. prezentowanie Ci reklam i ofert (rabatów), także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność dzięki czemu możemy lepiej dostosować się do określonych, ogólnych grup naszych Klientów. Analiza Twojej aktywności może nam również posłużyć do tworzenia i prezentowania Ci dedykowanych Tobie reklam i ofert (rabatów) możliwie dostosowanych do Twoich preferencji, np. ich wynikiem może być bardzo korzystna, czasowa oferta obuwia skierowana do Ciebie na bazie Twojej historii zakupów oraz zachowań na naszej stronie. Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe. Podstawa prawna ww. działań: 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (marketing własny Administratora, spółek z naszej Grupy lub partnerów).

c) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora;

d) wystawienie i przechowywanie faktur i dokumentów księgowych oraz rozpatrywanie reklamacji i zwrotów w terminie i formie określonych w przepisach – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby złożyć zamówienie. W celu realizacji zamówienia Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres wykonywania umowy, a także przez czas wymagany przez przepisy prawa (np. podatkowe, rachunkowe), w przypadku działań marketingowych - do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba, że dłuższy czas wynika z ich przechowywania na wypadek ewentualnych roszczeń, przez okres przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego, lub na wypadek innych celów wynikających z realizacji naszych prawnie uzasadnionych interesów. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.

Reklamacje
Twoje Dane Osobowe podane przez Ciebie w związku ze złożeniem reklamacji i zebrane w ewentualnej dalszej komunikacji, są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) rozpatrzenie Twojej reklamacji, prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń z tytułu rozpatrzonych reklamacji – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
b) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora. 

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne, aby złożyć reklamację.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres realizacji Twojej reklamacji, chyba że przepisy prawa (np. rachunkowe) będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek, gdybyś miał wobec nas jakiekolwiek roszczenia, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych

Organizacja konkursów
W przypadku, gdy zdecydujesz się na wzięcie udziału w konkursie organizowanym przez Administratora, Twoje Dane Osobowe są lub mogą być przetwarzane w następujących celach:
a) przeprowadzenie konkursu, wyłonienie zwycięzców oraz wydanie nagród – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. uzasadniony interes Administratora polegający na przeprowadzeniu konkursu;
b) realizacja obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w szczególności wynikających z przepisów regulujących kwestie obowiązków podatkowych – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
c) działania marketingowe Administratora, spółek z naszej Grupy lub partnerów (z którymi współpracujemy np. przy łączonych promocjach dla Ciebie) np. prezentowanie Ci reklam i ofert (rabatów), także dostosowywanych do Twoich zainteresowań w oparciu o profilowanie (w sposób uproszczony analizujemy Twoją aktywność dzięki czemu możemy lepiej dostosować się do określonych, ogólnych grup naszych Klientów. Analiza Twojej aktywności może nam również posłużyć do tworzenia i prezentowania Ci dedykowanych Tobie reklam i ofert (rabatów) możliwie dostosowanych do Twoich preferencji, np. ich wynikiem może być bardzo korzystna, czasowa oferta obuwia skierowana do Ciebie na bazie Twojej historii zakupów oraz zachowań na naszej stronie. Nasze działania nie wpływają jednak istotnie na Twoje decyzje np. zakupowe. Podstawa prawna ww. działań: 6 ust. 1 lit f) RODO, tj. uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej;
d) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora. 

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak jest konieczne, aby wziąć udział w organizowanym konkursie.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres niezbędny do przeprowadzenia konkursu, wyłonienia zwycięzców oraz wydania nagród, a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.

Badanie satysfakcji klientów

Twoje Dane Osobowe udostępnione nam w związku z badaniem Twojej satysfakcji ze świadczonych przez nas usług są lub mogą być przez nas przetwarzane w następujących celach:

a) badanie satysfakcji klientów (np. poprzez wykorzystanie różnego typu ankiet), ulepszenie Sklepu, produktów, jakości oferowanych przez Administratora usług – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
b) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń, które mogą powstać w ramach relacji między Tobą a Administratorem – podstawa prawna: 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora. 

Podanie Danych Osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie może uniemożliwić Ci udział w badaniu satysfakcji.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez okres konieczny do przeprowadzenia badania satysfakcji oraz opracowanie i wdrożenie rozwiązań zmierzających do ulepszenia Sklepu lub innych usług, chyba że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego. W każdym przypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.


4. ODBIORCY DANYCH
Każdorazowo katalog odbiorców Danych Osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika przede wszystkim z zakresu usług z jakich korzysta Klient.

Katalog odbiorców danych wynika również ze zgody Klienta, lub z przepisów prawa, oraz doprecyzowywany jest w wyniku działań podejmowanych przez niego w Sklepie.

W przetwarzaniu Danych Osobowych w ograniczonym zakresie mogą brać udział w szczególności podmioty, które technicznie pomagają nam sprawnie prowadzić Sklep, w tym komunikację z naszymi Klientami (np. wspierają nas w wysyłaniu wiadomości e-mail, a w przypadku działań reklamowych – także w kampaniach marketingowych), dostawcy usług hostingu lub usług teleinformatycznych, przewoźnicy lub pośrednicy realizujący przesyłki Zamówień, podmioty obsługujące płatności elektroniczne lub płatności kartą płatniczą w Sklepie, firmy, które serwisują oprogramowanie, wspierają Administratora w kampaniach marketingowych, jak również dostawcy usług prawnych i doradczych.

Przede wszystkim w ramach działalności marketingowej (reklamowej) Administrator korzysta z usług podmiotów trzecich, które stosują w Sklepie pliki cookies lub podobne technologie. Katalog tych podmiotów został szczegółowo wskazany pkt. 6 Polityki Prywatności. W przetwarzaniu danych osobowych w ograniczonym zakresie mogą brać udział w szczególności podmioty, które technicznie pomagają nam sprawnie prowadzić komunikację z naszymi Klientami (np. wspierają nas w wysyłaniu wiadomości e-mail, a w przypadku działań reklamowych – także w kampaniach marketingowych), dostawcy usług hostingu lub usług teleinformatycznych, podmioty obsługujące płatności elektroniczne, firmy, które serwisują oprogramowanie, wspierają Administratora w kampaniach marketingowych, jak również dostawcy usług prawnych i doradczych.


5. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach korzystania przez Administratora z narzędzi wspierających jego bieżącą działalność udostępnianych np. przez firmę Google, dane osobowe Klienta mogą być przekazywane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) lub innego państwa, w którym podmiot współpracujący z Administratorem utrzymuje narzędzia służące do przetwarzania danych osobowych.

W każdym przypadku przekazania danych poza EOG, stosujemy wymagane zabezpieczenia, w tym standardowe klauzule ochrony danych przyjęte na mocy decyzji Komisji Europejskiej. Dodatkowo w celu ochrony danych osobowych, zarówno podczas ich przesyłania, jak i po ich otrzymaniu, stosujemy ogólnie przyjęte standardy, spełniających wymogi RODO oraz orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.

Klient ma prawo uzyskać kopię stosowanych przez Administratora zabezpieczeń dotyczących transferu Danych Osobowych do państwa trzeciego, kontaktując się z nami.


6. PLIKI COOKIES

Kogo dotyczą pliki Cookies?
Administrator stosuje w ramach Sklepu Internetowego technologię plików cookies lub funkcjonalności do niej zbliżone. Każda osoba odwiedzająca Sklep Internetowy niezależnie od tego czy jest jego Klientem („Osoba Odwiedzająca”), ma możliwość wyrażenia stosownej zgody na stosowanie technologii plików cookies. Za jej pośrednictwem mogą być zbierane informacje o Osobie Odwiedzającej, np. o sposobie korzystania ze Sklepu Internetowego, zainteresowaniach danej Osoby Odwiedzającej, czy też wyświetlane określone reklamy.

Z jakiej technologii korzystamy?
W Sklepie Internetowym wykorzystywana jest technologia przechowująca i uzyskująca dostęp do informacji na komputerze, bądź innym urządzeniu podłączonym do sieci (w szczególności z wykorzystaniem plików cookies lub rozwiązań pokrewnych), w celu zapewnienia bezpieczeństwa, maksymalnego komfortu podczas korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym w celach statystycznych, oraz identyfikacji nadużyć typu ad fraud oraz dla dostosowania do zainteresowań Osoby Odwiedzającej prezentowanych treści reklamowych.

Osoba Odwiedzająca ma możliwość wyrażenia zgody na stosowanie plików cookies, które mogą automatycznie zbierać różne dane dotyczące aktywności Osoby Odwiedzającej w Internecie, a także informację o lokalizacji używanego urządzenia (jeżeli pozwala na to wybrany zakres stosowania plików cookies i ew. wyrażona zgoda). W przypadku braku możliwości określenia zakresu stosowania plikówcookies z poziomu strony internetowej, aktualne pozostają ustawienia przeglądarki, z której korzysta
Osoba Odwiedzająca. W związku z tym, że Administrator może wykorzystywać rozwiązania o funkcjonalności zbliżonej do plików cookies - poniższe zapisy Polityki należy stosować odpowiednio również do tych technologii.

Czym są pliki Cookies?
Pliki cookies to niewielkie informacje tekstowe, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie urządzenia Osoby Odwiedzającej (zazwyczaj na twardym dysku komputera lub w urządzeniu mobilnym). Przechowuje się w nim informacje, których Sklep Internetowy może potrzebować, aby dostosować się do sposobów korzystania z niego przez Osobę Odwiedzającą i aby zbierać dane statystyczne dotyczące Sklepu Internetowego, w tym Aplikacji (np. na temat tego, które strony były odwiedzane, jakie elementy są pobierane) oraz dane o nazwie domeny dostawcy usług internetowych, czy kraju pochodzenia Osoby Odwiedzającej. Technologia przechowująca i uzyskująca dostęp do identyfikatora Osoby Odwiedzającej umożliwia działanie Aplikacji w trybie offline oraz zapisywanie preferencji niezalogowanej Osoby Odwiedzającej. Aplikacja przechowuje aktualny identyfikator Osoby Odwiedzającej do momentu zalogowania się przez nią w Aplikacji, zmiany witryny Aplikacji na Sklep Internetowy działający w innym
państwie lub odinstalowania (usunięcia) Aplikacji z urządzenia mobilnego.

Technologie podobne do cookies wykorzystywane mogą być w szczególności, aby ograniczać relacje z urządzeniem Osoby Odwiedzającej i nie zapisywać żadnych elementów w pamięci jej urządzenia, lecz bezpośrednio na dedykowanym serwerze, a same identyfikatory Osoby Odwiedzającej tworzyć jedynie na czas korzystania Osoby Odwiedzającej ze Sklepu Internetowego (po czym niszczyć je).

Czy pliki Cookies zbierają dane osobowe?
Gdy Osoba Odwiedzająca korzysta ze Sklepu Internetowego, stosowane są pliki cookies umożliwiające identyfikację jej przeglądarki lub urządzenia - pliki cookies zbierają różnego rodzaju informacje, które co do zasady nie stanowią danych osobowych (nie pozwalają na identyfikację Osoby Odwiedzającej). Niektóre informacje, w zależności od ich zawartości i sposobu wykorzystania, mogą jednak zostać powiązane z konkretną osobą - przypisanie pewnych zachowań konkretnej Osobie Odwiedzającej, np. poprzez powiązanie ich z danymi podanymi przy rejestracji Konta w Sklepie Internetowym - a tym samym zostać uznane za dane osobowe.

W stosunku do informacji zbieranych przez pliki cookies, które mogą zostać powiązane z konkretną osobą, zastosowanie znajdują postanowienia Polityki Prywatności, w szczególności dotyczące praw osoby, której dane dotyczą, odbiorców danych oraz ich przekazywania do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).

Informacja dotycząca informacji zbieranych przez pliki cookies, jest również udostępniana w treści klauzuli informacyjnej wyświetlanej przede wszystkim podczas pierwszej wizyty w Sklepie Internetowym (tzw. baner plików cookies).

Podstawy prawne stosowanie plików Cookies
Uzyskiwanie i przechowywanie informacji z wykorzystaniem plików cookies, za wyjątkiem sytuacji, gdy jest to konieczne dla zapewnienia prawidłowego działania Sklepu Internetowego, ich bezpieczeństwa oraz realizacji ich podstawowych funkcji, w tym stabilności usług dzięki podstawowym działaniom statystycznym (dostarczenia Ci usługi świadczonej drogą elektroniczną w tym zakresie, kiedy to bazujemy na przepisie prawa - art. 173 ust. 3 pkt 2 prawa telekomunikacyjnego), jest możliwe wyłącznie na podstawie zgody Osoby Odwiedzającej. W zależności od aktualnie wdrożonych i udostępnionych rozwiązań i możliwości technicznych, wybór zakresu stosowania technologii plików cookies oraz ewentualne wyrażenie stosownej zgody może być możliwe przede wszystkim podczas pierwszej wizyty w Sklepie Internetowym z poziomu banera plików cookies, który pojawia się w widocznym i łatwo dostępnym miejscu. W takim wypadku Osoba Odwiedzająca może w każdej chwili zmienić wybrany zakres stosowania technologii plików cookies w Ustawieniach na naszej stronie (ale niektóre części Sklepu Internetowego mogą wtedy nie działać prawidłowo). Standardowo – stosowanie poszczególnych rodzajów cookies może zostać zablokowane również z poziomu przeglądarek internetowych, choć nie zawsze ustawienia przeglądarki będą miały wpływ na technologię podobną do cookies (opisujemy to szczegółowo w dalszej części dokumentu). Ewentualne wycofanie zgody na cookies nie wpływa na zgodność z prawem dokonanych czynności.

W zakresie, w jakim pliki cookies, czy podobne technologie będą zawierać Twoje dane osobowe, podstawą ich przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora lub strony trzeciej (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), jakim jest identyfikacja nadużyć typu ad fraud, potrzeba zapewnienia najwyższej jakości treści prezentowanych przez Administratora poprzez ich dostosowanie do preferencji Osób Odwiedzających oraz marketing - w tym bezpośredni - produktów i usług.

W zakresie w jakim funkcjonalności i dane osobowe zebrane przez pliki cookies są konieczne do prawidłowego świadczenia Osobie Odwiedzającej usług w ramach Sklepu Internetowego oraz zapewnienia ich bezpieczeństwa – podstawa przetwarzania takich informacji może być również rozważana w kontekście konieczności wykonania umowy, którą zawierasz decydując się na korzystanie z naszej strony internetowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

Niekiedy może się zdarzyć, że pliki cookies umożliwią nam komunikację z Tobą w celach marketingowych, o których piszemy powyżej np. w ramach webpush (tj. za pośrednictwem przeglądarki). W takim przypadku podstawą takiego naszego działania jest dodatkowa, dobrowolna zgoda na taką komunikację, którą zawsze możesz wycofać, jednak bez wpływu na legalność naszego dotychczasowego działania.

Do czego używamy plików Cookies?

Informacje zbierane przez pliki cookies oznaczone w belce cookies jako „wymagane” (oraz przez podobną technologię do cookies, z której korzystamy w tych samych celach) stosowane są przede wszystkim, aby zapewnić prawidłowe działanie naszego Sklepu Internetowego oraz Aplikacji, a także realizację ich kluczowych funkcji. Dotyczy to w szczególności monitorowania obciążenia ruchem infrastruktury informatycznej Sklepu Internetowego, zapewnienia stabilności usług pod kątem przepustowości, zaplanowania procesów logistycznych oraz innych procesów kluczowych z punktu widzenia możliwości wykonywania umowy z klientami. Wspomniane narzędzia służą także bezpieczeństwu naszych usług poprzez pomoc w zwalczaniu nadużyć, w tym poprzez identyfikację ruchu oraz zakupów generowanych przez tzw. boty, oraz pomagają nam w podejmowaniu działań prewencyjnych w stosunku do możliwych działań botów.

Powyższe działania z uwagi na swój cel i podstawę prawną mogą być także realizowane niezależnie od ustawionych przez Ciebie preferencji w ramach belki cookies oraz ustawień przeglądarki.

Pliki cookies mają przede wszystkim ułatwić Osobie Odwiedzającej korzystanie ze Sklepu Internetowego, przykładowo, poprzez „zapamiętanie” podanych raz informacji, tak aby nie musiała ona za każdym razem ich podawać, jak również mogą służyć dostosowaniu ich zawartości, w tym prezentowanych reklam, do jej preferencji.

Pliki cookies mogą również służyć zwiększeniu użyteczności i personalizacji zawartości Sklepu Internetowego, w tym prezentowania (również za pośrednictwem przeglądarki – np. webpush), tworzenia, przyznawania i realizacji reklam, ofert lub promocji (rabatów) dedykowanych danej Osobie Odwiedzającej zgodnie, na przykład, z jej zainteresowaniami oraz jej lokalizacją (przy czym celem tych działań nie jest wywołanie wobec Osoby Odwiedzającej skutków prawnych lub istotne wpłynięcie na jej decyzje).

Za pomocą technologii plików cookies stosowanej w Sklepie Internetowym możliwe jest zapoznawanie się przez Administratora z preferencjami Osoby Odwiedzającej - np. poprzez analizę tego jak często odwiedza Sklep Internetowy oraz czy i jakie produkty kupuje. Analiza zachowań w Internecie pomaga lepiej zrozumieć zwyczaje i oczekiwania Osób Odwiedzających oraz dostosować się do ich potrzeb i zainteresowań. Dzięki tej technologii możliwe jest zaprezentowanie Osobom Odwiedzającym reklam  dopasowanych do ich potrzeb i zainteresowań (przykładowo reklama wynikająca z przeglądania w ostatnim okresie tylko obuwia w kategorii „półbuty”) oraz przygotowanie lepszych promocji i ofert. Treści reklamowe mogą być także dopasowane do lokalizacji urządzenia, z którego korzysta Osoba Odwiedzająca, jeżeli pozwala na to wyrażona zgoda.

W oparciu o pliki cookies Administrator może się także posługiwać technologią pozwalającą na dotarcie z przekazem reklamowym do Osób Odwiedzających, które wcześniej odwiedziły Sklep Internetowy, podczas korzystania przez nie z innych stron internetowych.

Czy możesz wyrazić sprzeciw wobec wykorzystania informacji pochodzących z plików Cookies?

Osoba Odwiedzająca może sprzeciwić się działaniom Administratora opartym na danych osobowych pochodzących z plików cookies w celach opisanych powyżej, w zakresie w jakim podstawą działań Administratora jest prawnie uzasadniony interes (takie sytuacje precyzujemy powyżej). 

W przypadku wyrażenia zgody przez Osobę Odwiedzającą, w tym na prezentowanie, tworzenie, przyznanie i realizację dedykowanych reklam, ofert lub promocji (rabatów) dostosowanych do jej preferencji, może ona zostać w dowolnym momencie wycofana - nie wpłynie to jednak na zgodność z prawem działań, których dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem oraz prowadzenia komunikacji, na którą uzyskaliśmy dodatkowe zgody (np. webpush).

W razie wątpliwości co do zakresu stosowania plików cookies oraz wykorzystywania informacji pozyskanych przy ich użyciu możesz się skontaktować z Administratorem.

Czy pliki Cookies mogą być szkodliwe?
Pliki cookies wykorzystywane w Sklepie Internetowym nie są szkodliwe ani dla Osoby Odwiedzającej ani dla komputera/urządzenia końcowego wykorzystywanego przez nią. W Sklepie Internetowym używane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne, które pozostają zapisane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Osoby Odwiedzającej do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej) oraz stałe, które pozostają na urządzeniu Osoby Odwiedzającej przez czas określony w parametrach plików cookies lub do momentu ich ręcznego usunięcia w przeglądarce internetowej.

Korzystamy także z technologii podobnej do cookies, które pozwala nam na lepsze zabezpieczanie zbieranych informacji poprzez generowanie w przestrzeni session storage samoniszczących się, jednorazowych identyfikatorów, niszczonych w momencie zamknięcia strony internetowej sklepu. 

Okres przechowywania plików Cookies?
W zależności przede wszystkim od celów i podstawy prawnej przetwarzania danych osobowych zebranych przez pliki cookies, mogą one być przechowywane przez zróżnicowany okres. W przypadku komunikacji  webpush – będzie ona prowadzona co do zasady do czasu zrezygnowania przez Ciebie z tej formy kontaktu z nami (wycofanie zgody).

Zebrane przez pliki cookies dane osobowe dotyczące Osoby Odwiedzającej niebędącej Klientem Sklepu Internetowego (tj. która w szczególności nie złożyła zamówienia, nie zarezerwowała produktu, nie posiada konta), będą przechowywane do czasu wniesienia sprzeciwu. Administrator może usunąć dane osobowe, jeśli przez 3 lata nie zostaną one wykorzystane do celów marketingowych lub innych prawnie uzasadnionych (jak analizy statystyczne) chyba, że przepisy prawa będą zobowiązywać Administratora do dłuższego przetwarzania danych osobowych.

Część danych osobowych może być przechowywana dłużej na wypadek, gdyby Osoba Odwiedzająca miała wobec Administratora jakiekolwiek roszczenia lub w celu dochodzenia roszczeń przez Administratora lub obrony przed roszczeniami (również osób trzecich), przez okres ich przedawnienia określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.

W każdym wypadku decyduje dłuższy termin przechowywania Danych Osobowych.
Pliki Cookies wykorzystywane przez Sensu

Rodzaj Opis Czas wygaśnięcia
SENSU_SID Jest to ciasteczko informacyjne dotyczące sesji
klienta. Wymagane m.in. do logowania, koszyka.
1 miesiąc
_LoggedUser to info 0/1 czy mamy zalogowanego klienta czy nie 1 miesiąc
_csrfToken token do ochrony przed atakiem CSRF 1 miesiąc
_clck

Celem ciasteczka jest to, by działania podejmowane
podczas kolejnych wizyt na tej samej witrynie były
powiązane z tym samym identyfikatorem

użytkownika.

1 rok
_lb Przechowuje identyfikację odwiedzającego stronę.
Wykorzystywany przy generowaniu
spersonalizowanych doświadczeń.
Przez czas trwania sesji
window_size Informacja o wielkości okna przeglądarki. Ciasteczko traci ważność
od razu
pixel_ratio Cookie umożliwijące odczytanie rozdzielczości ekranu 1 godzina
_clsk do przechowywania i łączenia wyświetleń stron przez
użytkownika w jednym nagraniu sesji
1 dzień
luigis.env.v2.345813-
420427

Przechowuje dane krótkoterminowe w celu obsługi

modeli atrybucji.

Przez czas trwania sesji
_cltk

Ciasteczko narzędzia Microsoft clarity umożliwiające
śledzenie zachowań użytkowników w obszarze

witryny

Przez czas trwania sesji
lbx_ac_easystorage Przechowuje krótkoterminowe dane dotyczące
interakcji z widżetem uzupełniania, wykorzystywany w
dostosowaniu doświadczenia odwiedzającego.
Przez czas trwania sesji
_ga_ZCDW9M56N4 Te pliki cookie służą do ograniczania liczby żądań i rozróżniania unikalnych użytkowników poprzez
przypisanie losowo wygenerowanej liczby jako
identyfikatora klienta.
2 lata

Tabela podlega bieżącej aktualizacji pod kątem wykorzystywanych przez Administratora narzędzi. Dokładamy wszelkich starań, by tabela uwzględniała wszystkie aktualnie wykorzystywane przez nas pliki cookies. Zawsze będą to jednak pliki cookies wykorzystywane do analogicznych celów jakie znajdziesz w tabeli. Jeśli chcesz być na bieżąco z wykazem stosowanych przez nas plików cookies, zalecamy regularne sprawdzanie aktualnej treści Polityki.

Pliki Cookies podmiotów trzecich (third party cookies)
Stosowane przez Administratora pliki cookies służą przede wszystkim optymalizacji obsługi Osoby Odwiedzającej podczas korzystania ze Sklepu Internetowego lub Aplikacji. Administrator współpracuje jednak także z innymi firmami, które dostarczają narzędzia pomagające zwalczać nadużycia typu ad fraud oraz w zakresie prowadzonej przez nie działalności marketingowej (reklamowej). Na potrzeby tej współpracy przeglądarka lub inne oprogramowania zainstalowane na urządzeniu Osoby Odwiedzającej, zapisują również pliki cookies pochodzące od podmiotów prowadzących taką działalność marketingową, które mogą stać się administratorami danych osobowych Osoby Odwiedzajacej lub działać jako współadministratorzy danych osobowych wraz z Administratorem. Pliki cookies wysyłane przez te podmioty mają zapewnić bezpieczeństwo korzystania ze Sklepu Internetowego oraz prezentowanie Osobie Odwiedzającej wyłącznie tych reklam, które odpowiadają jej indywidualnym zainteresowaniom i potrzebom. W ocenie Administratora wyświetlanie spersonalizowanej reklamy jest dla Osoby Odwiedzającej bardziej atrakcyjne niż reklama pozostająca bez związku z jej potrzebami. Bez tych plików nie byłoby to możliwe, gdyż to firmy współpracujące z Administratorem dostarczają treści reklamowe do Osób Odwiedzających.

W ramach działalności marketingowej Administrator korzysta z usług następujących podmiotów, które stosują w Sklepie Internetowym pliki cookies:

Rodzaj Opis Czas
wygaśnięcia
CLID

Microsoft Clarity ustawił ten plik cookie, aby
przechowywać informacje o tym, jak
odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną
internetową. Plik cookie pomaga w
generowaniu raportów analitycznych.
Gromadzenie danych obejmuje liczbę
odwiedzających, miejsce, w którym
odwiedzają stronę internetową, oraz odwiedzane strony.

1 rok
AWSALBCORS Plik cookie Microsoft Clarity ustawił ten plik
cookie w celu synchronizacji MUID w
domenach Microsoft.
Przez czas
trwania sesji
MUID (.clarity.ms) Microsoft Bing ustawia ten plik cookie, aby
identyfikować unikalne przeglądarki
internetowe odwiedzające witryny
Microsoft. Te pliki cookie są używane do
celów reklamowych, analizy witryn i innych
celów operacyjnych.
1 rok 24 dni
MUID (.bing.com) Microsoft Bing ustawia ten plik cookie, aby
identyfikować unikalne przeglądarki
internetowe odwiedzające witryny
Microsoft. Te pliki cookie są używane do
celów reklamowych, analizy witryn i innych
celów operacyjnych.
1 rok 24 dni
MR (.c.bing.com) Ten plik cookie, ustawiony przez usługę Bing,
służy do zbierania informacji o użytkowniku
w celach analitycznych.
7 dni
SRM_B Używany przez Microsoft Advertising jako
unikalny identyfikator dla odwiedzających.
1 rok 24 dni
MR (.c.clarity.ms) Ten plik cookie, ustawiony przez usługę Bing,
służy do zbierania informacji o użytkowniku
w celach analitycznych.
7 dni
ANONCHK Plik cookie ANONCHK, ustawiony przez Bing,
służy do przechowywania identyfikatora sesji
użytkownika, a także do weryfikacji kliknięć
reklam w wyszukiwarce Bing. Plik cookie
pomaga również w raportowaniu i
personalizacji.
10 minut
AWSALB AWSALB to plik cookie modułu
równoważenia obciążenia aplikacji ustawiony
przez Amazon Web Services w celu
mapowania sesji na cel.
7 dni
AtomStore[personalisation_sid] Służy do przechowywania informacji nt.
wizyty klienta (do zbierania danych dot.
ścieżki i generowania rekomendacji).
6 miesięcy
AtomStore[WidgetView] Informacja w sesji o wyświetleniu
użytkownikowi widgetu (funkcjonalność
marketing automation).
1 rok
Window_Size Informacja o wielkości okna przeglądarki. Ciasteczko traci
ważność od
razu
csrfToken Ciasteczko zabezpieczające użytkownika
przed atakami typu csrf.
Ciasteczko
ważne w
ramach jednej
sesji
NAZWA_SID

Jest to ciasteczko informacyjne dotyczące
sesji klienta. Wymagane m.in. do logowania,

koszyka.

1 miesiąc
AtomStore[FUNCTIONAL_COOKIES_ACCEPTED] Jest to informacja dotycząca akceptacji
funkcji podstawowych.
1 rok
AtomStore[MARKETING_COOKIES_ACCEPTED] Jest to informacja dotycząca o akceptacji
dodatkowych cookies marketingowych.
1 rok
AtomStore[COOKIES_ACCEPTED]

Jest to informacja o akceptacji plików

cookies.

1 rok
AtomStore[products_list_limit.*] Jest to wybrana ilość wyświetlanych
produktów.
30 dni
AtomStore[NewsletterPopup.time]

Są to informacje o czasie wyświetlenia pop-

up’u.

1 rok
AtomStore[products_list_view] Jest to informacja o typie widoku wybranym
przez klienta na listingu produktów.
1 miesiąc

Więcej informacji na temat plików cookies wspomnianych podmiotów oraz relacji z Administratorem znajduje się w ich politykach prywatności.


Jak usunąć lub zablokować pliki Cookies?

Osoba Odwiedzająca może zmienić sposób korzystania z plików cookies zarządzając zgodą w ramach ustawień prywatności na naszej stronie lub poprzez zmianę ustawienia przeglądarki lub poprzez Aplikację (w zależności od aktualnych rozwiązań wprowadzonych przez Administratora).

W przypadku korzystania z ustawień przeglądarki, sposób usunięcia plików cookies różni się w zależności od używanej przeglądarki internetowej. Informacje o sposobie usunięcia plików cookies powinny się znajdować w zakładce „Pomoc” wybranej przeglądarki internetowej. Usunięcie plików cookies nie jest tożsame z usunięciem danych osobowych przez Administratora uzyskanych za pośrednictwem plików cookies.

Przykłady modyfikacji plików cookies w wybranych przeglądarkach:

  • Internet Explorer: Narzędzia -> Opcje internetowe -> Prywatność;
  • Mozilla Firefox: Narzędzia -> Opcje -> Prywatność;
  • Google Chrome: Ustawienia -> Pokaż ustawienia zaawansowane -> Prywatność -> Ustawienia
    witryn -> Pliki cookie i dane stron.

Ścieżki dostępu mogą różnić się w zależności od wykorzystywanej wersji przeglądarki.

Szczegółowe informacje o zarządzaniu plikami cookies na telefonie komórkowym lub innym urządzeniu mobilnym można znaleźć w podręczniku użytkownika/instrukcji obsługi danego telefonu lub urządzenia mobilnego.

Możliwe jest również zablokowanie ciasteczek podmiotów trzecich z jednoczesną akceptacją plików cookies stosowanych bezpośrednio przez Administratora (opcja „blokuj ciasteczka witryn zewnętrznych
podmiotów”).

Jeśli korzystamy z podobnej technologii do cookies, a wykorzystywana przez Ciebie przeglądarka nie umożliwia jej modyfikacji – nasze rozwiązania mogą działać na potrzeby zapewnienia prawidłowego działania sklepu i jego bezpieczeństwa niezależnie od ustawień przeglądarki.

Konsekwencje usunięcia lub zablokowania plików Cookies
Ograniczenie stosowania plików cookies w danym urządzeniu może mieć wpływ na funkcjonowanie Sklepu Internetowego, przykładowo może wiązać się z brakiem możliwości podtrzymywania sesji logowania, a w niektórych przypadkach może także znacznie utrudnić korzystanie ze Sklepu Internetowego.

7. ZMIANY W POLITYCE

Administrator może w przyszłości zmienić Politykę. Każdorazowo umieści w ramach strony informację o takiej zmianie. Wraz z każdą zmianą nowa wersja Polityki będzie się pojawiać z nową datą.

8. OBOWIĄZYWANIE NINIEJSZEJ WERSJI POLITYKI

Niniejsza wersja Polityki obowiązuje od dnia 15.01.2025 r.

 

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

[email protected]