Menu

Wierzymy, że każdy zakupiony gadżet erotyczny może zmienić życie na lepsze i wprowadzić nas w świat nieznanych do tej pory doznań. Rozumiemy, że możesz mieć wątpliwości ale pamiętaj - jeśli nigdy nie spróbujesz, nigdy się nie przekonasz. Gdy po zakupie stwierdzisz jednak, że dany produkt nie jest dla Ciebie, możesz go bez problemów zwrócić lub wymienić.

Zespół Sensu.pl poświęca mnóstwo czasu temu, aby dostarczyć Ci produkt najwyższej jakości. Równie ważna jednak jest dla nas pewność, że otrzymany przez Ciebie gadżet będzie fabrycznie nowy i będziesz pierwszą osobą trzymającą go w ręku, dlatego przed dokonaniem zwrotu zapoznaj się z poniższymi informacjami.

 



ZWROT

Krok1. Spakuj produkty i uzupełnij formularz.

Zwracane artykuły włóż do pudełka wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu. Wysłaliśmy go do Ciebie na adres email. Jeśli nie masz formularza możesz go pobrać TUTAJ. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania - zrób to ręcznie. Na kartce papieru wpisz numer zamówienia, nazwę produktu, swój numer konta oraz imię i nazwisko. Przesyłkę zabezpiecz na czas transportu. 
Ważne: Pamiętaj, że ze względu na ochronę zdrowia Kupujących (również Twojego!) oraz higienę osobistą, po odpakowaniu przedmiotu (lub usunięciu plomb / folii ochronnej) tracisz możliwość zwrócenia produktu (nie dotyczy bielizny oraz ubrań). 
Podstawa prawna: art 38, pkt. 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf

  

Krok2: Wyślij paczkę, masz na to 30 dni. 
Zgodnie z naszym regulaminem koszt zwrotu ponosi Kupujący. Zwracane produkty wyślij do nas wybranym przez siebie przewoźnikiem (np. pocztą lub kurierem) na adres:


Sensu.pl, Jupiter - zwrot / reklamacja
Fullfilment P3 Piotrków DC 2
rampa 18-22

Wola Bykowska 31
97-306 Grabica


ważne: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do punktów odbioru (np. paczkomaty).

  

Krok3:  Zwrot środków.
Po otrzymaniu przesyłki najpóźniej 14-go dnia zwrócimy Ci wpłacone środki. 
Ze względów bezpieczeństwa transakcja odbywa się automatycznie na Twój numer konta, z którego otrzymaliśmy wpłatę (np rachunek powiązany z aplikacją BLIK lub kartą kredytową). 
 Jeśli zamówienie zostało opłacone przy odbiorze, prosimy aby w formularzu (krok 1) umieścić numer swojego rachunku bankowego.

 


Wymiana

W Sensu.pl nie prowadzimy tradycyjnej wymiany “produkt na produkt”. Zatem jeśli chcesz wymienić produkt na inny postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Krok 1. Zwróć produkty.
Postępuj zgodnie z instrukcją dotyczącą zwrotu towaru, którą znajdziesz powyżej.

Krok 2. Złóż i opłać niezależne zamówienie.
Nie musisz czekać na rozliczenie zwrotu, nowe zamówienie możesz złożyć w dowolnym momencie.

Krok 3.Ciesz się nowym produktem. :)

 

 


Reklamacja


Skoro czytasz ten fragment to zakupiony przez Ciebie produkt nie działa tak jakbyś tego oczekiwał. W imieniu producenta - przepraszamy! Z pewnością znajdziemy rozwiązanie zaistniałego problemu.

Krok 1. Napisz do nas.
Opisz w kilku słowach na czym polega problem. Jeśli wada jest widoczna - dołącz zdjęcia produktu (np. wykonane smartfonem) wraz z numerem zamówienia. 
Przejdź do sekcji kontakt lub pisz bezpośrednio na: [email protected]

Krok 2. Weryfikacja.
W ciągu 2 dni roboczych zweryfikujemy zgłoszenie i podamy Ci konkretne rozwiązanie Twojego problemu wraz z instrukcją krok po kroku.

PS:
Jeśli nie chcesz pisać, możesz skorzystać z tradycyjnej, ustawowej ścieżki reklamacyjnej. Odeślij reklamowany produkt na nasz adres: Sensu P3 Piotrków Hala 2, Wola Bykowska 31, 97-306 Grabica, wraz z pismem reklamacyjnym. Na zgłoszenie odpowiemy w terminie do 14 dni.

 

 

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

[email protected]