Menu

"Gwarancja Dostawy do 14.02  📦

  • Specjalnie dla Ciebie nasz magazyn wysyła zamówienia również w środę wieczorem
  • Zamawiając w Sensu do 13.02 do godz. 19.00 Twoja przesyłka znajduje się z automatu na LIŚCIE VIP ✨ w Inpoście, co gwarantuje wysyłkę tego samego dnia💛

Regulamin promocji 

 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem) określa warunki, na jakich odbywa się promocja pod nazwą „Gwarancja dostawy przed Walentynkami lub zwrot pieniędzy za dostawę” - zwana dalej “promocją”.
  2. Przed przystąpieniem do Promocji, Uczestnik powinien zapoznać się z treścią regulaminu.
  3. Uczestnikiem zostaje każdy Klient, który dokona zakupu w Sklepie internetowym Organizatora - tj. Sensu.pl w terminie od 9.02.2025 (12:00) do 13.02.2025 (19:00) produktów oznaczonych emblematem “gwarancja dostawy do 14.02” za wyjątkiem sytuacji opisanych w punkcie “4”.
  4. Za uczestnika nie uważa się Kupującego którego zakup:
    - zawierał niepoprawne lub niekompletne dane dostawy;
    - zawierał niepoprawne lub niekompletne dane kontaktowe;
    - zawierał również produkty nieoznaczone emblematem "gwarancja dostawy 14.02"
    - nie został opłacony i przekazany do realizacji w terminie opisanym w § 1, pkt 3 niniejszego regulaminu (poprzez opłacenie rozumie się moment zaksięgowania środków na rachunku Organizatora, co Organizator potwierdza osobną wiadomością email).

2. Organizator

  1. Organizatorem promocji jest  SENSU.pl którego właścicielem jest  Jupiter Capital SP.ZO.O. z siedzibą we Krakowie, ul. Wallek Walewskiego 21 - zwany dalej Organizatorem.

3. Zasady promocji

  1. W ramach Promocji Organizator zapewnia, że zamówienia złożone zgodnie § 1 pkt 3 i 4 zostaną dostarczone przed Walentynkami tj. do 14.02.2025 do godziny 20:00.
  2. Za dostarczenie zamówienia rozumie się:
    - w przypadku wyboru opcji Paczkomaty -> Dostarczenie zamówienia do wybranego przez Uczestnika paczkomatu odbiorczego, przed terminem opisanym w § 3 pkt 1
  3. Organizator dokłada wszelkich możliwych starań do zapewnienia dostawy zgodnie z warunkami promocji (np. poprzez usługi dodatkowe w firmach kurierskich, dzielenie dostawy na więcej niż jedną paczkę itd), za co Kupujący nie ponosi dodatkowych opłat.
  4. Jeśli pomimo spełniania warunków z § 3 pkt 1 dostawa zamówienia nie nastąpi w deklarowanym terminie,  Kupującemu przysługuje bonifikata.

4. Bonifikata

  1. Kupujący, którego zamówienie nie zostało dostarczone w terminie opisanym w punkcie § 3 pkt 1, a spełnia warunki opisane w § 1 pkt 3 oraz 4 może uzyskać od Organizatora zwrot środków za poniesione koszty przesyłki.
  2. Kupujący, który chce uzyskać zwrot opisany w § 4 pkt 1 wysyła zgłoszenie mailowe na adres: [email protected], w tytule wiadomości podając swój numer zamówienia + “zgłoszenie zwrotu środków za dostawę”, a w jego treści podając preferowany tryb otrzymania Bonifikaty (opisany w § 4, 4). Zgłoszenia przyjmowane są do 25.02.2025r.
  3. Organizator rozpatruje zgłoszenia w kolejności ich otrzymania w terminie 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania.
  4. Kupujący określa w zgłoszeniu w jakim trybie chcę otrzymać bonifikatę w przypadku Opcji Paczkomaty:

         - zwrot środków przelewem / payu / blik / na kartę (zgodnie z wybraną formą płatności za zamówienie) w wysokości 10.00 zł brutto.
            lub
          - Kupon rabatowy do wykorzystania w sklepie Organizatora w wysokości 20.00zł brutto.

  1. W przypadku jeśli Kupujący nie określi w swoim zgłoszeniu w jaki sposób chce otrzymać bonifikatę, Organizator poprzez wiadomość email spróbuje uzyskać tę informację, jednak w przypadku braku odpowiedzi na wiadomość Organizatora przez 3 dni - Organizator uznaje za domyślny sposób otrzymania bonifikaty kupon rabatowy. 
  2. Bonifikacie nie podlegają dodatkowe koszty poniesione przez Kupującego, takie jak:
    - usługa pobraniowa (6.00zł)
    - dodatkowe koszty lub usługi związane z cennikiem firmy Kurierskiej (np. opłata za przedłużenie możliwości odbioru paczki z  paczkomatu).
  3. Jeśli Kupujący zdecyduje w przyszłości o częściowym lub całościowym zwrocie zamówienia (w wyniku Odstąpienia od umowy, lub w ramach Rękojmi - reklamacji), Organizator odejmie od kwoty zwrotu już zwrócone środki w ramach promocji opisanej w tym regulaminie.
  4. Ww. punkt nie ma zastosowania jeśli Klient jako formę bonifikaty wybierze kupon rabatowy.
  5. Zwrot bonifikaty lub przyznanie kuponu rabatowego (opisany w § 4, 4) następuje w ciągu 7 dni kalendarzowych od rozpatrzenia zgłoszenia. 
  6. Bonifikata dla Klientów którzy korzystają jednocześnie z promocji “darmowa dostawa od 299zł” może zostać zrealizowana tylko poprzez kupon rabatowy (ponieważ koszt dostawy w ich zamówieniu wynosi 0zł).
  7. Organizator może odmówić wydania bonifikaty jeśli Klient
    - naruszy regulamin Promocji “Gwarancja dostawy przed świętami, lub zwrot pieniędzy za dostawę”, lub Regulamin świadczenia usług sklepu www.sensu.pl

    - nie odbierze przesyłki z aktualnym zamówieniem, lub w przeszłości nie odebrał przesyłki z zamówieniem.

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

[email protected]