Komunikat Inpost:
Uprzejmie informujemy, że w dniach 11-15.04.2022 mogą występować opóźnienia w stosunku do zwyczajowego czasu dostawy (następnego dnia roboczego).  Globalne opóźnienia w skali całego kraju wynikają z przyczyn operacyjnych leżących w sortowni Inpost i są obecnie przedmiotem prac. Za utrudnienia przepraszamy!

Jak rozpoznać, że moja przesyłka będzie opóźniona?
Zgodnie z informacjami przekazanymi przez firmę Inpost - opóźnienia dotyczą części przesyłek w skali całego kraju. Opóźnienia można rozpoznać między innymi po braku zmiany statusu w śledzeniu przesyłki (przesyłki nadane przez Nadawców - nie zmieniają swojego statusu z "przygotowano przez Nadawcę"), lub zatrzymały się na statusie "przyjęto w sortowni / odebrano od Klienta".

 

Infolinia Inpost:

722 444 000
746 600 000

Dostępność Infolinii
poniedziałek – piątek 7:00–22:00
sobotę 8:00–20:00
niedziele 8:00 - 18:00
Święta 8:00 - 16:00

https://inpost.pl/kontakt